szeptember 14, 2011

Az orrunknál fogva - Dior Homme

Ebben az elfo(ly/j)togató szeptemberi hőségben teljesen véletlenül találtam egy szokatlanul frissítő mentális jégkockát. Ez pedig a Dior tavalyi férfiparfüm-filmje, az Un Rendez Vous, amit Guy Ritchie rendezett, és Jude Law a férfi. 

Csupa részlet ez a film: fekete-fehér elegancia, darabkák az emberi testből, többnyire szemek persze, továbbá ruhadarabok, luxusszálloda mosdójának tükröződése, pirosra lakkozott körmök, csilingelő övcsatt.

Tetszik. Megveszem.


Mármint a férfit. 

És részletre, mert egyelőre csak úgy engedi a rendező úr.


Racionalizálok. Míg a letisztult színvilág hűsít, a képekben és szövegben (Jude Law tompán suttogó hangján előadott) töredékesség felpezsdíti a hangulatot.


Na de tényleg csak részletre lehet megvenni, rendező úr?


Neeeeem! Meg van rajtunk könyörülve, aki a rejtélyek zegzugát végigvárta, megérdemli, hogy a zárókép(ek)ben a teljes képet befogadhassa, rálásson erre a szerelmi geometrikus alakzatra (vajon hány szöge lehet?), s egy Eiffel-toronyra komponált hideg kék képben elfeledkezhessen a szeptemberi kánikuláról.


Én, a néző, meg kell valljam, azzal a telefonzsinórral vagyok gúzsba kötve, aminek kagylóba torkolló végét Jude Law tekerte a nyaka köré, nyakkendő gyanánt.


2 megjegyzés:

  1. Az én kedvenc Guy Ritchie reklámom ez:
    http://www.youtube.com/watch?v=q1dYv_gKTA8
    (Nem a pasi - aki a nőmnek jön be-, és nem a nő - aki egy csomó pasinak bejön - miatt)

    VálaszTörlés
  2. ó, hát én mostanáig nem is tudtam, hogy ilyen filmreklámok is vannak! Eléggé le vagyok maradva :)
    Nagyon jót szórakoztam azon, amit átküldtél! Tetszik, hogy van Madonnának egy ilyen ironikus arca is :) Nem fél bohócot csinálni magából.

    VálaszTörlés