január 14, 2010

öf.

sziasztok!
nagyon frusztrál, hogy nincs időm írni a blogra. Nincs net az albérletben, az iskolában pedig nincs idő ilyesmire. A lyukasórámban többnyire helyettesítek, tanítás után pedig lépek vagy a laborba, vagy tanítani.
Kedden ismét voltam laborálni, szerintem jó képeket, de ma mutatom meg őket a Szellemképben. Lett egy új tanítványom is, nagyon örülök neki. Jövő héten jön először, és ő is Apáczais. Jó fejek ezek az apáczaisok, mind ide járnak. :-D
Voltunk Kálmánnal a hétvégén Pécsett. Véletlenül alakult, hogy pontosan az EKF megnyitóra mentünk, de nagyon jól jött ki. Pécs nagyon színes hely. Sokkal jobb éttermei és kávéházai vannak, mint Budapestnek. Stílusosak és egyediek. Itt egyre több a Starbucks meg a Coffeeshop Company, ahol uniformizált környezetben szürcsölgetheti a turista a 600 Ft-os kávét. És Pécsett az utcák hangulata is nagyon magával ragadó.
A megnyitón óriási tömeg volt, a színpadot abszolute nem lehetett látni.
Az egész több szót érdemelne, de nincs kedvem írogatni. Valami finomat kellene ennem, talán tortát.
Fáradt vagyok és rosszkedvű.

7 megjegyzés:

  1. én meg nemtudok bejegyezni a blogomra... most vagy valami borzasztóan egyszerű dolgot nem tudok megcsinálni, vagy a blog rakoncátlankodik... szóval én sem írok... legalábbis oda... ha ez segít:P
    ja és....:
    Milyen p paraméter esetén lesz a következő egyenletnek: (valamilyen egyenelet), csak pozitív megoldása? /matekotistanulok/

    VálaszTörlés
  2. Ne légy rosszkedvű! Nézd meg a Dr. Parnassus-t a moziban, én tegnap délben láttam, és még nem tértem magamhoz...! Pécsről szívesen hallanék, a rendezvényt a volt kollegám rendezte, aki azért nem jött a szülinapi bulimra, mert épp Pécsett próbált :-) Meg egyáltalán, jó lenne már beszélni, rég hallottam felőled! Nem akarsz nálunk enni egy tortát vagy fagyit valamikor? ;-)

    VálaszTörlés
  3. de, az nagyon jó lenne!
    nagyon fáradt vagyok és nagyon rosszkedvű!

    és még flammal is meg kellene szervezni a talit. tök béna mostanság az élet.

    VálaszTörlés
  4. Sürgősen fagyit neked!! vagy tortát :-) Ezen a héten még szinte bármikor jó lenne talizni, de szombaton elutazom, és szerdáig nem leszek.

    VálaszTörlés
  5. ezen a héten minden nap 3-ig suli, majd ma egész délutános fotolabor, holnap magántanítok, csütörtökön ismét foto, és pénteken is tanítok estig. viszont tegnap megnéztem a Doctor Parnassus-t. Semmi értelme sincs annak a filmnek.

    VálaszTörlés
  6. Csillag! most hallottam, h fagyizótok van. ezzel még egyzser visszaélek:P

    VálaszTörlés
  7. flam - állok elébe! :-)

    VálaszTörlés