január 02, 2010

Ava-tarló

hahahaha ezt találtam az Avatarról a filmvilág.blog-on
"AVATAR - James Cameron újrarajzoltatta a Pocahontast a new age, az ezotéria jegyében. Dobom dobom, paripám paripám."
hahahaha

még a szünet előtt azt fejtegettem a srácoknak a suliban, talán a 11d-nek, hogy az Avatar egy tipikus McDonald's-film: minden sarkon ott van és valszeg nagyon szar.

Elmegyek jósnőnek.

Volt lakótársam azt mondta, ma nézi meg, de őt ugye nem lesz már alkalmam megkérdezni az élményről. A Levente jó fej volt, mindig megkérdezte, mit láttam legutóbb, és ha jó volt, megnézte ő is. Ilyen és ehhez hasonló követők kellenek nekem :-D Na azért sok minden mást is megnézett, és az összes lakótárs közül ő volt a legjobb fej.

Na de ez már a múlté, mert már teljesen kicuccoltunk a régi albiból, és holnap becuccolunk az új albiba. Ha nem is teljesen, de halmosan. Egy nagy halmot fogok rakni a szoba közepére a bőröndökből és szatyrokból, lévén a szoba tök üres, és polcok még nincsenek. De jó lesz, érzem. Már nagyon várom.
Tér. Kilátás. Napfény. Egy darab lakótárs, aki lány. Kissé lepukkant fürdőszoba.
A kilátáshoz gyorsan egy lábjegyzet: a budai hegyekre.
A sulitól 2 percre. :-D

3 megjegyzés:

  1. Az Avatart én is meg fogom nézni. Majd beszámolok!

    VálaszTörlés
  2. én nem fogom megnézni, hacsak valaki meg nem szerzi (hint)
    rájöttem flam a hint azt jelenti, hogy célzás.

    VálaszTörlés
  3. én meg arra, h az utolsó mondat nagyban közrejátszott a költözésedhez...:D

    VálaszTörlés