november 23, 2009

Festi a szellemet a falra

még mindig nem olvasok semmilyen könyvet. Egy hete leálltam. Tegnap Kálmán hivatalos felkérésére lerajzoltam a Kafka on the Shore-ból a felettébb gyanús és rosszarcú Johnnie Walkert, meg az értelmi fogyatékos hetvenéves Nakatát, szóval azért még van közöm irodalomhoz. Kálmánt is lerajzoltam. Anya szerint a haja hasonlít.
Ma a bolhákkal tablót csináltunk. Az elmúlt pár hétben tanultuk a múlt idő gyönyöreit, mellyel kapcsolatban egy kisértetfilmes olvasmány is volt, a The Others c. film alapján (magyarul Másvilág, fsz. Nicole Kidman. Nagyon jó film.) Ezután íratott az őrült angoltanár az osztállyal rémtörténetet, amiben aztán midnenféle rémséges állat megfordul. Ezt aztán 8 részre osztottuk, és párosával mindenkinek jutott egy rész. Van, aki a helyszínt árnyalta, van aki az időpontot, van, aki az időjárást, van, aki a paranormális jelenségeket vette számba, más vérfarkasokat lökött tövises verembe, ismét más kisértet/szellem elől menekült, és volt, aki meg is menekült. Írniuk kellett és illusztrálni. Majd pedig, és ez történt ma, felragasztottuk egy kartonra a műveket, és megrajzoltuk olyanra, hogy a háttér egy vár fala, a képek pedig az ablakokban látszanak. Vagy legalábbis ez volt a szándék. Van rajta mindenféle skorpió meg csontváz meg vízköpő, meg pókháló minden mennyiségben. Nagyon élvezték csinálni, és a csoportban sokan itt is maradtak tablózni (összehasonlítva, hogy a nyuszifülek közül, akiket szintén rajongásig szeretek, sajnos csak 2 srác maradt itt tablózni...:-( ). Én hoztam az ötletet is igazából, meg a technikát, ők meg megrajzoltak majdnem mindent, meg maszatolták a pasztellkrétát. :-)
Most az asztalomona tanáiban kisérti a holnap reggel gyanútlanul a tanáriba érkező kollegákat. Enyém az első asztal, mindenki kaphat egyből szívrohamot :-))) hehehehe
akarom mondani vuhahahahha!!!!!!!!!!!!
Mai Toldys kirándulásom kapcsán gondolkodtam el újra azon a régi problémán, amely sajnos -úgy néz ki- az idő múlásával sem tűnik, hogy mennyire jó lenne olyan suliban tanítani, ahol a srácok fogékonyabbak azokra a dolgokra, amiket én szeretek, meg úgy általában a tanulásra, és nem kéne annyit erőlködni. Ugyanakkor meg itt olyan frankón fontosnak és nélkülözhetetlennek érezheti magát az ember, mert ha a tanár nem rugdossa őket, ezek a srácok csak számítógépeznek, és nem olvasnak semmit meg nem rajzolnak, meg nem írnak mindenféle meséket meg kitalált országokat, meg minenféle kreténséget, amit muszáj elkövetniük, ha nem akarnak egyest. :-)

Holnap lefotózom a posztert, mielőtt kirakjuk a falra.

2 megjegyzés:

  1. Raknál fel a rajzaidból majd? És ez a tablós dolog nekem nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  2. hát most épp Kálmánnak adtam az őt megillető darabot... meg csináltam hétvégén egy döglött vérfarkast fekete macskával és temetővel :-))) de azt szétvágtuk és ráraktuk a poszterra. De majd rakok.

    VálaszTörlés