június 19, 2011

span.om

Tegnap, bár sokan észre sem vették, spanyol nap volt.
A google képkereső a "spanish" szóra elsőként egy mexikói grafikát lök ki, kaktusz, poncsó, gitár, sombrero, homok. Aztán zászlókat, és sokadikként ezt a képet, amely annyira borzalmas, hogy muszáj megosztani.A Budapesti Cervantes Intézetnél volt egy kissebb utcai megmozdulás, különböző spanyol ajkú országok sátrainál lehetett volna beszélgetni spanyolokkal spanyolul például. Én az argentinnal bepróbálkoztam, miután elcsigázott kondorkeselyűként már háromszor körbekeringtem a standokat, és megállapítottam, hogy az argentin nő tényleg m i n d e n k i v e l elbeszélget spanyolul. Egyből mondtam is neki, hogy minden nagyon érdekel, szívesen beszélgetek, elvégre azért jöttem, ellenben spanyolul nem beszélek (no hablo espanol.) De ez nem is volt probléma, a néni átváltott lassú és alapszókincs üzemmódba, és simán elbeszélgettünk. Mármint ő beszélt, én hallgattam és értettem. Hoztam is 3 db fotókban gazdag (azokról beszélgettünk) prospektust Argentínáról, szóval már mindent tudok.
Volt flamenco fellépés is, Bucsás Györgyi és flamenco-csoportja táncolt az aszfalton, nagyon nem irigyeltem őket. Szerintem egy hétig behajlítani se fogják tudni a térdüket meg a bokájukat... Amit viszont nagyon irigyeltem, hogy ők felléptek... sajnálom, hogy az én tanárom nem szervez ilyesmit :( Nálunk mindig nagyon nehéz egy-egy koreográfia, legalábbis én meggebedek, de még az ügyes lányokkal sem mennek fellépni... nem mintha olyan sok alkalom lenne a mai magyar flamencora éhes valóságban... ha kicsit ügyesebb leszek, majd propagálom a dolgot. Én totál ingyen is szívesen csetlek-botlok bárhol. Írországban nagyon bírtam a tanárt, mert ő is minden kis zugba szervezett fellépést, amiből egyen én is ugrabugrálhattam. Vicces ebbe belegondolni, hogy mit is produkálhattam ott... hajaj... mert most, Katinak hála SOKKAL jobban táncolok... egyúttal azt is egyre élesebben látom, mennyire messze vagyok. Na, erről most nem merengek többet.
Ami viszont fontos. hogy a Cervantes Intézet a naphoz kapcsolódóan fotópályázatot hirdetett, a nyeremény egy intenzív nyelvtanfolyam! Nagyon lelkesen fotóztam, de csak a nap végével olvastam el alaposabban a versenykiírást... hogy emberek nem lehetnek a képeken. Na bumm. Amin meg nincs ember, az eléggé lapos... :(( Ha túljutnak a képeim a válogatón, kérek mindenkit, ha van ilyen, hogy szavazzon rám a facebookon. Lájk. Me gusta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése