március 12, 2011

House/Home video (part 2)

Végre megtaláltam!!!
(avagy folytatódik House home video sorozatunk)

Végre megtaláltam a videót amit tegnap leltem, és én balga nem jegyeztem meg semmilyen módon. De mivel hihetetlenül tréhhh, és nem lehet nem megmutatni a n é p e s olvasótábornak, az utóbbi hosszú perceket azzal töltöttem, hogy igénytelenségeket nyálaztam át a youtube-on. És megtaláltam.

Íme a disszonancia iskolapéldája, az akciófilm house!!! Ez a zene Bruce Willis-ért kiált, vagy egy Will Smith kellene ide, hogy megmentse a világot (vagy bárki, akinek Will van a nevében), de csak egy kétlábonjáró orvost kapunk, bár ez utóbbi jelzővel lehet vitatkozni. (Lást a Szfinx találós kérdését az Oidipusz-királyban) (Vagyis: Mi az, ami reggel 4 lábon jár, délben 2 lábon, este meg 3 lábon? Megoldás: Dr. Gregory House!! - ezt a feleletet a gonosz gyilkos szfinx megfejthetetlen kérdésére bátran rávágó Oidipusz jutalomból Wellness-hétvégét nyert Cuddy-val.)
Tehát.
Íme a disszonancia iskolapéldája, az akciófilm House!!!

http://www.youtube.com/watch?v=y4-_koDG42s

Ja és megtaláltam a NYÁLAS HOUSE-t is! Ezt is kellett ám keresni tegnap óta, de meglett ismét. Dicsérjen is meg mindenki.
Ja a klipp alcíme "Beolvasunk a doktorbácsinak". Zseniális! Úgy értem: ennél szarabb már nehezen lehetne.

"You're miserable for nothing" "Semmi értelme önsanyargatásodnak."

http://www.youtube.com/watch?v=vJNkqQnY3_I&feature=related

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése