augusztus 19, 2010

nagy

vajh mindenki nyaral, vagy blogom egyszerűen ennyire érdektelen?

?Por qué nadie escribe a me? vagy valami ilyesmi (az a me a végén lehet, hogy olasz)

ja vettem ki a SZabó Ervinből egy másik spanyol könyvet, ismétlés gyanánt. A kedvenc minidialógomat ideírom, ha már úgyse olvassa senki, legalább ne is értse!

- ?Por qué no bailas conmigo?
- Porque no.
- ?Y por qué bailas siempre con Antonio?
- Porque si.

Ez annyira tuti, hogy még azt is megbocsátom, hogy nem olvassátok a blogom.
(Mondtam már, hogy szeretem a labirintusokat?)

(Meg persze ha nem olvassátok, az is egy kritika a szerző meg a marketing felé, amelyet épülésemre kell felhasználnom. Még kitalálom a módját, úgyhogy minden nem-olvasó reszkessen, mert előbb-utóbb beolvasok!)

2 megjegyzés:

  1. Na mit szólsz, a fenyegetés hatására még abban a percben kommenteltem egy korábbi posztodat, kicsit gyors vagyok?
    Hála a magasságos Google Fordítónak, azt hiszem értem, mit jelent a fenti dialógus :)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm pqty!!!!!! :-D éljen a magasságos google fordító!

    VálaszTörlés